سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله سلامتی

نظر

چنانچه یک متخصص جراحی لاغری تایید کرد که یک کاندید خوب برای عمل های لاغری هستید، خوب است که راجع به انواع مختلف این روش بدانید.

اینکه کدام نوع برای شما بهتر است، بستگی به اهداف، شرایط سلامتی و توصیه های پزشک شما دارد. بعلاوه باید در نظر داشته باشید که بیمه ی درمانی شما کدام نوع از جراحی ها (عمل اسلیو معده ، عمل ساسی معده و...) را تحت پوشش قرار می دهد.

تمامی این موارد را با پزشک خود در میان بگذارید و در نهایت، یک تصمیم آگاهانه بگیرید. همه ی افراد یک کاندید خوب برای جراحی لاغری اندام محسوب نمی شوند و پزشکان آن را به کسانی توصیه می کنند که:

شاخص توده ی بدنی آنها 40 یا بالاتر باشد. این عدد نشان دهنده ی حدودا 45 کیلوگرم اضافه وزن در مردان و 36 کیلوگرم در زنان است.

شاخص توده ی بدنی آن ها کم است، با این وجود چاق هستند و بیماری های جدی مرتبط با چاقی دارند. این بیماری ها شامل دیابت نوع دو، آپنه خواب شدید، یا کلسترول بالا هستند. مطالعه شود: بیماری های مرتبط با چاقی راه های دیگر کاهش وزن را امتحان کرده اند اما با شکست مواجه شده اند.

بیشتربخوانید... فشارخون بالا

کاملا با خطرات آن آشنا هستند.

جراحی کاهش وزن می تواند زندگی شما را نجات دهد اما برای رسیدن به این نتیجه باید تغییرات همیشگی و چشمگیری در خوراک، ورزش و زندگی خود ایجاد نمایید.

بیشتربخوانید... درمان های دندانپزشکی ترمیمی