سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله سلامتی

نظر

اقامت در بهترین هتل های استانبول هنگام سفر به استانبول به این شهر آبی و زیبا، همان چیزی است که لذت سفر شما را چندین برابر می‌کند. ترکیب تاریخ و مدرنیته، وجود جاذبه‌های دیدنی و تفریحی متنوع، مراکز خرید لوکس و بسیاری زیبایی‌های دیگر، همه دست‌به‌دست هم داده‌اند تا استانبول را به مقصدی رویایی برای سفر تبدیل کنند. بنابراین شناخت بهترین هتل‌های این شهر بسیار مهم است؛ چرا که یک هتل خوب، می‌تواند کیفیت سفر شما را زیرورو کند. از همین رو، ما قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین هتل های استانبول بپردازیم تا هنگام سفر به این شهر دوست‌داشتنی، انتخاب محل اقامت مناسب برایتان راحت باشد.

بهترین هتل های 5 ستاره استانبول

بدون شک هتل‌های 5 ستاره از نظر امکانات و خدمات، در بهترین سطح قرار دارند و نیازهای مسافران را از همه لحاظ، برآورده می‌کنند. ما در ادامه، نام تعدادی از بهترین هتل‌های 5 ستاره استانبول را در اختیار شما می‌گذاریم تا با انتخاب این هتل‌ها، اقامتی رویایی را تجربه کنید.

اکگان استانبول؛ از لوکس ترین هتل های استانبول

یکی از بهترین هتل های استانبول در منطقه توپکاپی، با 5 ستاره و امتیاز عالی 9، هتل اگکان است که خدماتی عالی برای رفاه مسافران ارائه می‌کند.

هتل آدرس؛ از هتل های مجهز استانبول

هتل آدرس از بهترین هتل های استانبول با 5 ستاره، امتیاز فوق‌العاده 9.2 و محیطی بسیار دلنشین و زیباست.

هتل پوینت تکسیم استانبول

هتل پوینت تکسیم از بهترین هتل های استانبول 5 ستاره، دارای امتیاز بسیار خوب 8.5 که فقط 500 متر از میدان تکسیم فاصله دارد، در محله بی‌اغلو قرار گرفته و امکانات و خدماتی عالی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل دارای اینترنت رایگان، دیزاین شیک، تلویزیون HD و پنجره‌های دوجداره برای یک اقامت آرامش‌بخش‌اند.

رستوران این هتل در طبقه بالا، با چشم‌اندازی زیبا، برای صبحانه، ناهار و شام باز است. همچنین یک رستوران اصیل ژاپنی و دو کافه بار هم در هتل وجود دارند.

هیلتون بسفروس استانبول؛ از لوکس ترین هتل های منطقه شیشیلی

هتل هیلتون بسفروس را می‌توان جزو بهترین هتل های استانبول با 5 ستاره و امتیاز بسیار خوب 8.4 دانست. این هتل مشرف به تنگه بسفروس و دارای مناظر خیره‌کننده‌ای است و تنها 10 دقیقه پیاده تا میدان تکسیم فاصله دارد. از هتل تا ایستگاه متروی تکسیم 5 دقیقه پیاده و تا ایستگاه مترو عثمان‌بی 13 دقیقه پیاده فاصله است.

این هتل زیبا دارای یک استخر روباز و سرپوشیده، باغ‌های سبز زیبا، حمام ترکی سنتی و 6 رستوران و بار است. سایر امکانات آن شامل زمین بازی برای کودکان، استخر کودکان، سالن بدنسازی، کلاس‌های یوگا، خدمات اسکراب بدن، خدمات زیبایی، آرایشگاه و خدمات مانیکور و پدیکور می‌شود. در رستوران‌های هتل هم با دکوراسیون شیک و ویوی دل‌انگیز، می‌توانید انواع غذاهای مختلف را تست کنید.

اتاق‌های هتل هیلتون بسفروس کاملا روشن، دارای بالکنی مشرف به باغ، دکوراسیون سنتی و حمام مرمری هستند. در اتاق‌ها صبحانه، نوشیدنی و تنقلات رایگان سرو خواهد شد. لازم به ذکر است که این هتل تنها 10 دقیقه پیاده تا مرکز خرید نیشانتاشی، فروشگاه‌های لوکس، رستوران‌ها و کافه‌های دلنشین فاصله دارد.

منبع: https://www.nikroz.com/