سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله سلامتی

نظر

با توجه به اینکه گردشگری در شهر زیبا و ساحلی استانبول بسیار رونق دارد، انواع گوناگونی از هتل‌ها در این شهر ساخته شده؛ به طوری که به واقعا دشوار است که بگوییم بهترین هتل در استانبول کدام است. هتل 7 ستاره در استانبول نمی‌توانید پیدا کنید اما هتل 5 ستاره و لوکس بسیار است. در صورتی که دوست دارید اقامتی لوکس را در استانبول تجربه کنید، هتل‌هایی که در زیر معرفی شده‌اند، بخشی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول هستند:

هتل کارتون با موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی عالی، مقصدی ایده‌آل برای گردشگران این شهر محسوب می‌شود. دست‌اندکاران این هتل 4 ستاره در تلاش هستند تا اقامت شما را تا حد امکان آرامش‌بخش و لذت‌بخش کنند و درست به همین خاطر، سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر نقاط جهان قرار می‌گیرد. اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی مثل تلویزیون، مینی‌بار، تهویه مطبوع و… هستند و با وایفای رایگانی که در مدت زمان اقامت در اختیارتان قرار می‌گیرد، به‌راحتی می‌توانید با عزیزان خود در ارتباط باشید. صبحانه، پارکینگ، اتاق چمدان، صرافی، رستوران، خدمات تهیه تورو تور استانبول و بلیط، تخت نوزاد رایگان و… از دیگر امکاناتی هستند که در مدت زمان اقامت خود در هتل کارتون می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

هتل هیلتون بسفروس استانبول | Hilton Istanbul Bosphorus

موقعیت مکانی عالی، چشم‌انداز فوق‌العاده و امکانات رفاهی مناسب، هتل هیلتون بسفروس را به مامنی سرشار از آرامش برای اقامت در استانبول تبدیل کرده‌اند. این هتل از سال 1955 پا به عرصه هتلداری گذاشته و طی بیش از 6 دهه فعالیت در این صنعت، عملکردی عالی در جلب رضایت مسافران از خود به‌جا گذاشته است. هتل هیلتون بسفروس 500 اتاق بزرگ و دلباز را برای اقامت شما در نظر گرفته که تمامی آن‌ها دارای بالکن و چشم‌اندازی خیره‌کننده از تنگه بسفر یا باغ اطراف هتل هستند. از سوی دیگر، در طول اقامت خود می‌توانید از امکاناتی مثل استخر، سالن ماساژ، باشگاه سلامتی، دوچرخه‌سواری، اینترنت رایگان، استخر روباز، زمین تنیس، صندوق امانات و… هم استفاده کنید تا اقامت در هتل، از هر لحاظ لذت‌بخش و خاطره‌انگیز شود.

منبع: https://www.nikroz.com/