سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله سلامتی

نظر

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که برای پیوند ابرو و افزایش تراکم ان لازم است حتما برش جراحی ایجاد شده و تحمیل برش و خونریزی اجباری است. اما اگر با روش‌های جدید کاشت مو آشنا باشید، کاشت ابرو بدون جراحی نیز برای شما منطقی خواهد بود.

سایر مقالات... ریزش ابرو بعد از کاشت تا کی ادامه دارد

در گذشته برای کاشت ابرو با ایجاد یک برش در ناحیه بانک مو فولیکول‌ها به صورت نواری استخراج می‌‌شدند. اما در روش‌های نوین کاشت ابرو مثل میکروگرافت، FIT، SUT و … دیگر نیازی به برش جراحی نیست. در این تکنیک فولیکول‌‌ها به صورت تکی از محل بانک مو استخراج می‌شوند و هیچگونه برشی ایجاد نمی‌شود. بنابراین این نوع از کاشت ابرو بدون درد، خونریزی،‌ تورم و حتی بیهوشی انجام می‌گردد.

کاشت ابرو بدون جراحی از نظر تکنیک انجام عمل و تجهیزات مورد استفاده کاملا با روش جراحی متفاوت است. در کاشت ابرو بدون جراحی هیچ برشی ایجاد نمی‌شود و تهاجم عمل بسیار کمتر است. علاوه بر این فولیکول‌ها به صورت مجزا و تک به تک استخراج می‌شوند و همین باعث می‌شود مرحله برداشت بیشتر طول بکشد.

برداشت مجزای فولیکول‌ها باعث می‌شود که بتوان بهترین فولیکول‌ها را از بانک مو استخراج کرد؛ به همین دلیل نتیجه روش‌های بدون جراحی طبیعی‌تر و بهتر خواهد بود.

سایرمقالات... تاثیر مزوتراپی بعد از کاشت ابرو

روش‌های کاشت ابروی بدون جراحی

کاشت ابرو با جراحی معمولا با تکنیک FUT انجام می‌شود که به تکنیک نواری نیز معروف است. اما برای کاشت ابرو بدون جراحی روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه برخی از مهم‌ترین موارد آن را بررسی می‌کنیم.

کاشت ابرو به روش FIT

یکی از اولین روش‌هایی که به منظور کاشت ابرو غیر تهاجمی معرفی شد، تکنیک FIT بود. در این روش از پانچ‌های کوچک مخصوص به منظور استخراج واحدهای فولیکولی استفاده می‌شود که بدون درد فولیکول‌ها را خارج می‌کنند. این تکنیک که به روش FUE هم معروف است کم تهاجمی، کم هزینه و ساده است که باعث می‌شود نتیجه رضایت بخشی برای زیباجویان داشته باشد.

کاشت ابرو به روش SUT

کاشت ابرو به روش SUT یکی از دقیق‌ترین روش های کاشت است که از ابزارهای دقیق و ظریف‌تری برای پیوند فولیکول‌ها استفاده می‌کند. نحوه انجام این تکنیک تا حد زیادی شبیه به تکنیک FIT است اما در آن از دستگاه‌های برقی و دقیق‌تری استفاده می‌شود.

کاشت ابرو به روش میکروگرافت

کاشت ابرو به روش میکروگرافت یک تکنیک پیشرفته و مدرن است که از دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن و سطح بالا برای بهبود نتایج کاشت ابرو بهره می‌برد. در این روش برنامه ریزی‌های کامپیوتری امکان برداشت بیشتر فولیکول‌ها و در نتیجه تراکم بهتر ابروها را فراهم می‌کنند.

کاشت ابرو به روش SUPER FUE

یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنیک‌های کاشت ابرو است که به کمک دستگاه‌های اتوماتیک و هوشمند انجام می‌شود.

منبع: https://www.fillerbini.ir/